Δευτέρα 13 Ιουλίου 2009

ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΕΣ ΜΕΤΡΑΝΕ

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Σάββατο 27 Ιουνίου 2009

kainourgio kai "elliniko"

neo site pou ksekinaei 1 iouliou k exei mesa ellines administrators ...dokimaste to


Δευτέρα 18 Μαΐου 2009

kai ayto ena akomi

ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ SITE ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΕΤΑΙ ΔΙΑΦΙΜΙΣΕΙΣ ;

ΕΓΩ ΤΩΡΑ ΤΕΛΑΥΤΑΙΑ ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ....ΕΧΩ ΓΡΑΦΤΕΙ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ ΣΕ 4-5 ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΦΤΑΣΩ ΣΤΟ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ ΠΟΣΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΩ........ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΓΙΑΤΙ ΜΕ 0,01 ΑΝΑ ΔΙΑΦΙΜΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΦΤΑΣΩ 5 Η 10 Η ΚΑΙ 50 ΕΥΡΩ ......ΕΤΣΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΩ ΑΤΟΜΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΡΑΦΤΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΑ SITE ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΜΑΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ Η ΟΧΙ......ΤΙ ΛΕΤΕ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ......ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΛΙΓΑ ΛΕΠΤΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΣΤΟ PC MAΣ